Stockholm imorgon

Jag blir smått förvirrad när jag inser vilken frihet jag har denna vecka. Inga prov, läxor eller inlämningar mer efter idag! Ska detta verkligen kallas NV?

(en liten parantes är dock att vi troligtvist inte har haft en sådan här slapp vecka sen första veckan i ettan)
Dessutom åker till till Stockholm imorgon med vår klass för att shoppa! Nä riktigt så är det ju inte; vi åker dit för att besöka Dramaten och riksdagen, men men. Det sura är att jag måste ställa in väckarklocka (som för övrigt svek mig i morse) på klocken 04:00.
Nu sitter jag och väntar på att min kladdkaka ska bli klar, tror det är 10 min kvar. Under tiden sitter jag och redigerar lite gamla bilder från Stockholm som togs förra sommaren, lite pill med hdr = Stackars dator!
Ska nog gå ner och kolla hur det går där inne i ugnen, det lukar gott iaf.
Ha det bäst!
Ps. Just det! Har övningskört idag också, genom skogen till sommarstugan och sen genom Norrby tillbaka.

Kommentarer
Postat av: jesper

va kul att åka till stockholm! bor du nära? :)

2010-05-03 @ 21:46:15
URL: http://jesperannerstedt.blogg.se/
Postat av: Maja

Grym bild!

2010-05-18 @ 20:36:45
URL: http://majyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0